Margaret river

I fredags vaknade vi och trodde att vi hade varldens biltur framfor oss. Att vi skulle hyra bil och kora tvars igenom hela landet. Allt var uthyrt, ingenting var lamnat kvar at oss. FAIL. Vi gick till tagstationen; vi stod still men tagen visste vi var i rorelse. Vi pekade ut en stad pa kartan, laste liten om den. En halvtimma senare (efter att ha stressat pa ett tag som tog oss till east perth) satt vi pa en buss mot den utvalda, Margaret river. Sa, nu befinner vi oss i sydvastra australien och vad jag onskar att jag hade bilder att visa. Jag tror att ni forstar vad jag forsoker att saga, att precist formulera vore overflodigt.

ps. Vastkustens solnedgangar! Rott och hav och massa vackert

Kommentarer
Postat av: Pappa

Kära, Hanna!

Du får gärna visa lite bilder, för jag förstår inte riktigt hur du menar, när du inte beskriver det. Men jag antar att det är vackert och att ni har det bra, och då är väl allting bra. Jag tror inte att ni skall vara alltför ledsna om ni missar en bilresa tvärs över kontinenten, en sådan kan nog var rätt påfrestande.

Kramar

(p.s. Jack längtar efter sina systrar)

2009-02-16 @ 07:43:33
Postat av: Anonym

bajssiss mar battre! glad att hanna och richsork aventyrar med hjalp av impulser eftersom det ar grymma aventyr i sig! men jag har allt borjat langta er val mycket.



sooo long framm piss ina affricka



('v')

2009-02-17 @ 16:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0