yamba

Igar natt flog vi tillbaka till brisbane. Igar hamtade vi upp en bil som vi hyrt och korde ner till yamba. Grym surfing har! Jag vill ha mycket av det. Nu sover vi i en bil tva veckor framat. Richards mobil ar dod och min mobil ar det snart, vi har inte riktigt lyckats klura ut annu hur vi ska losa det men nu vet ni. Aven om ni inte far tag pa mig genom min doda mobil sa vet ni att jag ar levande och mar bra :)

(forlat att jag ar sa kort och extremt dalig pa att uppdatera vad vi gor, ar och ser. jag gor sa gott som jag kan)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Älskade Hanna!

Hur skall jag kunna veta att du är levande och mår bra, om jag inte kan få tag på dig? Men å andra sidan så vet ju inte du om vi lever och mår bra heller. Att ladda telefoner måste väl ändå gå att lösa även i Australien. Jag hoppas bara att ni har det bra och njuter av livet så mycket det går, men jag måste erkänna att jag börjat se fram emot att du snart kommer hem. Ha det bra, och hälsa Rickard.

2009-02-20 @ 20:01:50
Postat av: sisspiss

stanna i brisbane sa far ni traffa min volontarvan alice. hon kommer om en vecka, hehe ^^,

2009-02-23 @ 14:52:55
Postat av: Emelie

haha vad hände? Är ni tillbaka på östkusten igen?

2009-02-23 @ 20:19:43
Postat av: Mamma

Vet du om att det är nu 13 dagar sedan du uppdaterade din blogg........Grrrr!!

2009-03-03 @ 16:00:30
Postat av: Anonym

jag är helt på din mors sida. så svårt är de inte ;)

2009-03-03 @ 22:02:22
URL: http://metrobloggen.se/camillahall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0