Vi låtsas att jorden snurrade långsammare den här veckan, för min skull

Hejdå Glick's cakes & bagels! En vecka av frihet. En oändligt lång vecka, helt sjukt. Jag känner mig förvirrad - hur har det gått till? Vi har gjort så himla mycket att det inte går att förstå hur allting lyckats rymma på bara sju ynka dagar och knappt det. De flög hem igår så det är färre ändå. Richards föräldrars sista vecka och massa "måste se och hinna göra". Vi har varit på zoo, på aquarium, solat och badat på olika stränder runtom bondi, hyrt bil och besökt en strand i norra delen av sydney (palm beach), hyrt bil och kört söderut till Jervis bay som ligger en bit utanför sydney (sydney är verkligen en ofattbart stor stad, är man utanför sydney så har man kört långt). Jag ska berätta mer om Jervis bay någon dag. Det måste jag lova för jag vill att ni ska veta. EN UPPLEVELSE BORTOM ALLT. Äsch jag kan lika gärna berätta för er nu, även om jag inte kan visa er några bilder nu men dem ska ni också få se. Bukten (Jervis bay) sträckte sig inom ett naturreservatområde och delades i åtta stränder. Stranden som vi helt slumpmässigt valde var.. wow! Helt obevakad, orörd och bara alldeles lagom lite folk. Det finns vilda delfiner där och mest troligt hade richard turen att se en. Vi såg en pelikan och EN VILD KÄNGURU! Jag var jättenära den och jag har bildbevis. Sanden var kritvit, dessutom. Så nu vet ni. Förresten så var vägen dit en upplevelse i sig, krokiga vägar, höga berg och fina utsikter.    

Kommentarer
Postat av: Alexandra

WOW!!! :D

2009-01-17 @ 15:28:02
Postat av: Pappa

Känguru i det fria, det måste ha varit häftigt! Intressant med vilda djur som inte finns här, passa dig för ormarna bara...

2009-01-17 @ 20:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0